021-66798790 , 66798804  تلفن :
021-66798790 , 66798804   تلفن :

مهر داغی

مهر داغی ، مهر کوبشی ،ست مهر و موم

کارگاه حکاکی حمید از اولین ارایه دهندگان و سازندگان مهرهای داغی، مهرهای کوبشی. و از نخستین عرضه کنندگان ست کامل مهر موم رو میزی می باشد.

منظور از مهر داغی چیست و چه کاربردی دارد؟

مهره های داغی مهرهای هستند که در صنایع مختلف برای درج نشان سازنده یا ارائه دهنده محصول و یا درج حروف و علائم بروی محصولات به کار می رود.

  • مهر داغی

مهر‌های کوبشی ، این مهر‌ها عموما از جنس فولاد هستند و برای درج نشان وحروف بر روی قالبهای صنعتی فلزی و سایر فلزات به کار می رود.

  • مهر کوبشی فولادی

مهر و موم، در گذشته دور و در ابتدای پیدایش این مهر ها برای درج نشان تجاری و نشان های حکومتی به عنوان تاییده مورد استفاده قرار میگرفت ولی در حال حاضر بیشتر المانی تزئینی و لوکس است به صورت ست مستقل برای مهر موم کردن مورد استفاده قرار می‌گیرید.
  • ست مهر و موم

عامل و ساز و کار مهرها برای درج نشان و حروف روی سطح مورد نظر،در مهر های داغی بوسیله حرارت مهر و سوزاندن و در مهر های کوبشی توسط درج نشان توسط ضربه و در مهر موم بوسیله حرارت و ذوب کردن موم و فشار می باشد.

کاربرد مهرهای داغی در صنایع مختلف

این مهره ها بسته به جایی که به کار میروند از جنس برنج یا فولاد ساخته می گردند. بیشتر استفاده از مهرهای داغی در ساخت صنایع دستی (محصولات چرمی محصولات چوبی و یا پارچه ای) و محصولات دست ساز به کار می رود .همچنین از این مهر ها در صنایع غذایی مانند نان فست فود و یا ساخت شکلات دست ساز استفاده می شود. همچنین در صنایع چرم سازی برای درج نشان سازنده محصول چرمی مانند کیف پول انواع کیف های رودوشی و کیف های دستی و کیف های چرمی اداری به کار می رود.

  • مهر داغی

با این تفاسیر بیشتر کاربرد مهرهای داغی برای سازندگان صنایع دستی و هنرمندان میباشد. از این مهره ها در صنایع بهداشتی دست ساز نظیر صابون سازی استفاده می گردد این مهرها در مواردی که استفاده از آنها نیاز به داغ کردن مهر و حرارت ندارد از مهرهای برنجی و تو خالی یا گود استفاده می گردد چرا که با فشار بر روی محصول نشان سازنده به صورت برجسته درج می گردد مانند شکلات صابون و غیره

در مواردی که نیار به حرارت دیدن و سوزاندن سطح محصول باشد معمولا از فولاد با کیفیت استفاده میگردد تا بعد از استفاده های مکرر و گرم سرد شدن شکل ظاهری مهر تغییر نکند .

چرا ساخت مهرهای داغی را به کارگاه حکاکی حمید بسپارید؟

  • تجربه بسیار در ساخت مهر و صنعت حکاکی
  • استفاده از مواد با کیفیت در ساخت مهرهای داغی
  • استفاده از دستگاه های حکاکی لیزری پیشرفته و صنعتی در ساخت مهرهای داغی
  • اجرای بسیار دقیق طرح لوگو و نشان با هر ابعاد و هر قطر با توجه به نوع استفاده و سفارش مشتری تا بهنگام استفاده بهترین نتیجه را داشته باشد.

کارگاه حکاکی حمید با بیش از ۱۵ سال سابقه در صنعت حکاکی و با در خدمت داشتن نیروهای متبحر و با تجربه در صنعت حکاکی و با به کارگیری جدیدترین ابزار در این صنعت آماده انجام کلیه امور مهر سازی به هنرمندان صنایع دستی و هنرمندان محصولات دست ساز و صنعتگران می باشد.


  • مهر و موم - واکس مهر و موم